Naprostá většina snoubenců se mi ozve na základě toho, že viděli některé mé video. Každý máme na stránkách své portfolio, které funguje jako výloha obchodu. Myslím si, že profesionál by měl být schopen soustavně produkovat tvorbu, kterou ve svém portfoliu vystavuje. Pokud má někdo zájem o mé služby, předpokládá, že mu dodám originální video, v kterém však bude obsažen můj rukopis. Bude poznat, že jsem video dělal já.
,,Po zhlédnutí Kryštofových svatebních videí jsme věděli, že bude ten pravý. A ptáte se, jestli splnil naše očekávání? Naprosto, předčil vše co jsme mohli čekat.“
Stejně to funguje při nákupu v obchodním centru. Procházíte mnoha uličkami a koukáte na zboží, které je vystaveno ve výlohách. Pokud Vás zaujme, jdete do obchodu a očekáváte, že stejné nebo podobné zboží v ocbhodě najdete. Asi by Vás naštvalo, kdybyste prohledali celý obchod, ale zboží z výlohy byste v něm nenašli. Stejně tak snoubenci prohledávají internet a hledají jehlu v kupce sena. Snaží se najít toho pravého kameramana pro jejich velký den. Měli bychom se snažit být ve své tvorbě konzistentní. Neznamená to, že se nesmíme zlepšovat, naopak! Každe nové video by mělo být lepší, než to předchozí. Stále by v měl ale měl být zřejmý Váš rukopis.
Pokud s natáčením teprve začínáte, zkuste najít inspiraci a zjistit, jaký styl je Vám nejbližší. Nedoporučoval bych Vám ztrácet několik let experimentováním. Zvolte si jeden styl, věnujte se mu a sbírejte cenné zkušenosti. Po několika letech budete dost zkušení, abyste vzhled a výsledný obraz dokázali vylepšit o své vlastní poznatky.
+420 734 687 272 | info@krystofprsala.cz